[Linux] [Fwd: Re: Re: linux.org.tr]

From: Imran Geriskovan (imran@ims.com.tr)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 11:58:05 EET

Doruk Fisek wrote:
> Ben her seyini tamamlayalim, tek eksik tarafi ismi kalsin derim ;-)

linux.org.tr nin adi degissin diye bir iddiam yok.
Sadece artik "linux" un her seyi ifade etmedigini
ifade etmeye calistim. Uzun donemli yonlenme acisindan
onemli oldugunu dusunuyorum nacizane...

Ayrica "Herseyi tamamlayalim sonrasi eksik kalsin." soylemini
katilamiyorum. Organizasyonun "kimliginin" dogru sekilde
belirlenmesi, onun etrafinda toplanan kitlenin buyuklugunu ve
niteligini direk olarak etkileyebilecek onemli bir faktor bence..

Bunun yaninda soyleminizden (ve daha once burada cok defa belirtildigi
sekilde) duzenli bir organizasyonun olusturulmasinin oncelikli
hedef oldugu izlenimini aliyorum. Bunun "hos" ve "arzu edilen" bir
sey olmasi yaninda sistemin genel dinamigine bagli olarak realist
olarak gormuyorum. Formal bir organizasyonun olusmasi icin
iki sey gerekir: "İktidar" ve "ekonomik kaynak".

Ancak bunlar bir organizasyonun vucut bulmasi icin gerekli olmalarina
ragmen onun "OlUmlU" olmasini da "garanti" eden faktorlerdir.

Dolayisi ile sistemin avantajli gevsek yapisini fazla zorlamak
yerine "kimlik", "kavram" ve "politika" larin one cikarilmasinin
cok cok daha basarili yayilimlar saglayacagin dusunuyorum.

Imran