[Linux] Re: Qinstall problemi

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Tue 31 Dec 2002 - 07:26:26 EET

Tue, Dec 31, 2002 at 12:14:16AM +0200 , Emre Pars :
> Merhaba

Selamlar,

> [...]
> ayarlari yaptiktan sonra asagidaki hatayi veriyor.
> Bu sorunu nasil cozebilirim?
>
> Daemontools installation DONE.
> sh: /var/qmail/control/defaultdelivery: No such file or directory
> sh: /var/qmail/control/concurrencyincoming: No such file or directory
> Traceback (innermost last):
> File "qinstallcore.py", line 669, in ?
> File "qinstallcore.py", line 636, in install_all
> File "qinstallcore.py", line 523, in qmail_install
> OSError: [Errno 2] No such file or directory:
> '/var/qmail/control/concurrencyincoming'

qmail kayak kodu bir sekilde derlenememis. Nedenini kendiniz arastirip
bulmaniz gerekiyor. Qinstall bunu yapmaz. Ozellikle yapmaz. Bir mail
sunucu kuruyor iseniz ne yaptiginizi biliyor, sisteminize, MTA'niza
hakim olmaniz gerekir. Bir hizmet sagliyorsunuz ve olasi bir aksaklikta
kullanicilariniz magdur olacaktir.

Herhangi birine onerim Qinstall ile kurmadan once Qmail'i kendilerinin
en az bir kere kurmasidir. Daha sonra mutlaka kaynak kod ile birlikte
gelen, qmail mimarisini anlatan, dokumanlari okuyun ki nasil bir sistem
uzerinde calistiginizi bilin. Bu sayede olasi sorunlara daha kolay cozum
uretebilirsiniz.

iyi calismalar,

--
Baris Metin