[Linux] Liste ve free mail accountlari

From: MustafaOgun (mustafaogun@gmx.net)
Date: Tue 31 Dec 2002 - 00:22:43 EET

selamlar;
daha once bu tur subjectlerle atilmis onlarca mail hatirliyorum,
liste uyeligim iptal oldu, mailler gelmiyor, listede sorun mu var?? filan gibi..

hicbirini dikkate almazdim neden boyle bisey olur ki , mutlaka kendi basit hatalarindandir derdim.

bir kac gun once yahoo'dan gmx.net'deki mailime aktardim liste uyeligimi, 2 gun duzgundu hersey, sonraki 2 gun boyunca tek mail gelmeyince merak edip www.liste.linux.org.tr'dan baktim, subscribe oldugum [Linux] listesinden cikmis gorunuyodum.

acaba gmx.net gibi bedava olup da pop3 destegi sunan mail hesaplarinda mi bir sorun var, nebileyim belki belli bi kota koymuslardir bunu asan mailleri bloke ediyolardir filan.. ?

tesekkur ederim
iyi seneler.

--
MustafaOgun