[Linux] Re: linux how to

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Fri 27 Dec 2002 - 19:49:28 EET

Selamlar,

Fri, Dec 27, 2002 at 05:20:52AM +0200 , Ferman Sokmen :

> Merhaba,
> "Complete Collection Of Linux Documentation Projects-Howtos"
> dokumanlarina ilgili baglantilardan ulasabilirsiniz.
>
> Sevgiler.
>
> http://www.adminkit.com/files/ebooks/3Dfx-HOWTO.exe

Daha onceki mektuplardaki Enver'in tepkisine aynen katiliyorum. Ikinci
olarak hosgorulu olmak adina 16K boyutundaki bu spam'i almak zorunda
olmadigimizi dusunuyorum.

Bahsi gecen mektupdaki tum HOWTO dosyalarina nasil ulasabilecegimizi
hepimiz biliyoruz zaten. Bilmeyenler de kisa bir arastirmadan sonra
ulasabilir...

O zaman zaten Linux altinda kullanmayacagimiz bu EXE dosyalarinin
listesi neden buraya atiliyor ?

Liste yoneticilerimiz (artik birden fazla listemiz var) listeleri icin
kurallari net olarak duyurur ve yaptirimlarini uygular ise iki
secenegimiz kalir,

1. kurallari kabul etmez listeden ayriliriz.
2. kurallari kabulleniriz.

Eger ben Linux altinda yazdigim bir kodu nasil Windows'a da tasinabilir
yazarim diye dusunurken bunu listeye sormakta cekinirken, Windows
programlari bu listeye duyuru olarak atilacak ise ben 1. secenegi tercih
ederim.

iyi calismalar,

--
Baris Metin