[Linux] Re: antivirus for email server( sendmail)

From: Özgür Özasla (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Thu 26 Dec 2002 - 17:25:29 EET

Merhabalar,
RAV ile hiçbir bağlantısı olmayan ( kullanımı dışında ) bir insan olarak
biraz reklam gibi olacak ama ben de birkaç laf etmek istiorum. RAV
yazılımının alımı sırasında Kemal Bey bana da çok yardımcı oldu. Eğitim
kurumu olmamız dolayısıyla lisansta bazı ek avantajlar da tanıdı bize. RAV
da karşılaşatığım sorunlara anında destek alabildim. Bence teknik destek
mükemmel ve sizinle ilgilenildiğini hissediyorsunuz.

Selamlar...

NOT: Harbiden reklam gibi oldu! :)

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr