[Linux] Re: antivirus for email server( sendmail)

From: Ümit Topuz (utopuz@cizgi.com.tr)
Date: Thu 26 Dec 2002 - 16:52:19 EET

Öncelikle Kemal Bey'e tekrar teşekkür etmek istiyorum.

Bilgisayar dünyasında kalitenin yanında desteğin de ne kadar önemli
olduğunu sizlerde bilirsiniz. Dün RAV' ı kurmuştum. Fakat mail serverde
yapmayı unuttuğumuz bir konfigurasyondan dolayı sorun oldu ve mail server
çalışmaz hale geldi. Kemal Bey geç saatlere kadar ilgilendi ve sorunu
çözdük.

Fiyat konusunda da , eğer bu şekilde destek alabiliyorsanız bence hiç de
yüksek olmayan bir miktar.

En son "attachment filter" i de denedim çok güzel çalışıyor.

Ümit Topuz
www.cizgi.com.tr
(212) 356 70 70