[Linux] Re: Kablonet

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Wed 25 Dec 2002 - 14:48:09 EET

On Wed, 2002-12-25 at 14:40, Ahmet Aksoy wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> komutu ile ethernetlerin tekrar IP almasini saglamak mumkun oluyor. Ama bu, bilgi akisinin normale donmesine yetmiyor. Hangi komutlarla islemlerin tamamlanmasini saglayabilirim?

killall -HUP dhcpcd && dhcpcd eth1

Kablo-modeme bagli ethernet kartinizin eth1 oldugunu varsaydim. dhcpcd
(DHCP Client Daemon), kendisine bir SIGHUP gonderildiginde, mevcut IP
cache'in silinmesini saglayarak kapanir. SIGTERM gonderilecek olursa,
yani shutdown sirasinda, IP cache silinmez ve dhcpcd bir sonraki
acilista DHCP sunucudan eski IP adresini tekrar almayi dener.

Iyi calismalar

--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)   - Software developer, generic solvent
http://enver.casdb.com/        - mailto: ealtin at casdb dot com

Greener's Law: Never argue with a man who buys ink by the barrel. ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.