[Linux] samba ile türkçe dosya isimleri

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Wed 25 Dec 2002 - 14:25:48 EET

Selamlar,
RH7.3'te konsolda türkçe karakter içeren dosyalar
oluşturabiliyorum. örneğin "ğüşiöç.txt". konsoldan
sorunsuz olarak görüp düzenleyebiliyorum. Samba
üzerinden win98se kullanıcı ile de linux üstünde
türkçe karakter içeren dosya isimleri
oluşturabiliyorum. benzer örnek "ğüşiöç2.txt". ama bu
iki dosya diğer sistemde garip karakterlerle ifade
ediliyor. Örneğin linux'ta sorunsuz görünen dosya ağ
paylaşımında ­"³¦÷_i²" gibi bir isimle, win tarafından
oluşturulan dosya ise konsol tarafında "§?????.txt"
olarak görünüyor. konsolda öyle görünmesine rağmen
windows ile sorunsuz kullanabiliyorum. internette
bulduğum dökümanlar ile konsolu ve samba'yı türkçe
destekli hale getirdim. nerde hata yapmış olabilirim?
teşekkürler,
Fr.