[Linux] linux34 slm :)

From: Linux34 (info@linux34.com)
Date: Sun 15 Dec 2002 - 18:21:44 EET

slm :)
uzun bir süreden sonra tekrar listeye girebildim. (teknik problemden dolayı)

1. Debian Türkiye Distiribitörü Oldum. (Debian cılar yardımını bizden
esirgemesin.)
2. Linux + Debian T-shirt Polar sweat shirt ler hazır (10 gün sonra
da şapkalar hazır olur.)
3. SuSE 8.1 Prof. Ver. bulamayanlar bizden temin edebilir 6cd = 9milyon.
4. http://belgeler.linux34.com için 2-3 arkadaş gönüllü arıyom .
. Yabancı ve TR dökümanların bulunduğu sitelere link koyup herkezin bu
adresten tüm DOC.. ulaşabilmesi iyi olur.
. En son ver. Linux sürümlerini temin etmeye devam ediyoruz. (1cd = 1.5
milyon)
. Yakında Full ver. Linux Oyunları temini başlıyacaktır.

-Kutulu CD Paketi Hazırlamak istiyoruz. içinde faydalı dökümanlar,
stickerlar. sponsor firmaların bilgiler vs olcak. SPONSOR
Arıyoruz.Kutunun bir yüzü tamamen sponsor firmalara
ayrılcak.(Uyguladığımız fiyat politikası min. olduğu için kutu işine
başlıyamadık :)

Linux34 Team
bol bol linuxxx :)