[Linux] cozunurluk

From: Mehmet Ali GOKBAS (ali@tamek.com.tr)
Date: Sun 15 Dec 2002 - 16:35:07 EET

merhaba,

ibm think pad 390 bir laptopum var. buna mandrake 9.0 yükledim ve gayet memnun bi sekilde kullaniyorum. fakat ekran cozunurlugu 1024x768 16 bpp secili oldugu halde 800x600 gosteriyor. renk derinliginini degistirdim fakat hala 800x600 ve degismiyor. bunu el ile yapilandirabilecegim config dosyalari hangisi acaba? yada bunu nasil 1024x768 yapabilirim. ekran karti ve monitor tipi dogru secili durumda

herkese iyi calismalar...

Mehmet Ali GOKBAS