[Linux] Re: Dagitim Onerisi?

From: Ersan YILDIRIM (yersan@gmx.net)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 21:50:53 EET

Merhabalar
Size benimde evde kullandigim VectorLinux u onerebilirim.
Tamami kuruldugu zaman ortalama 400-600 MB lik bir hart disk size yeterli olacaktir.
www.fazlamesai.net adresinden arama yaparsaniz detayli bilgiye ulasabilirsiniz.
Cok guzel ve ram canavari olmayan iki tanede Xwindow ekrani standart gelmekte : icewm ve xface
Su anda 3.0 surumu dagitiliyor ve tamamen slackware-8.1 uyumlu.
Kisacasi denemenizi tavsiye ederim
Sevgiyle kalin
ersan