[Linux] Re: Dagitim Onerisi?

From: Haci Huseyin Ekemen (h2e@bilmuh.ege.edu.tr)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 14:27:01 EET

    Ben Debian i tavsiye ederim.cunku kurarken yaklasik 50M-100M alana
    kurabilirsin.Daha sonra eger internetin var ise istedigin anda apt-get
    ile istedigin debian packet lerini kurabilirsin.
  =20
     Debian i indirmek icin ftp.ulak.net.tr veya ftp.linux.org.tr
 =20
     apt-get server icin de yine ftp.linux.org.tr kullanabilirsin.
 =20
   Iyi calismalar.... =20
 =20

h h 2222222 eeeeeee