[Linux] Re: Dagitim Onerisi?

From: Huseyin Akcayurek (hakcayurek@yahoo.com)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 11:28:54 EET

Bilgisayarinizi hangi amacla kullanacaginizi (yani kullanicilarin
calistiracagi programlari falan) belirtirseniz daha detayli bilgiler
alabilirsiniz. Ama gorunune o ki Tiny Linux (http://tiny.seul.org/en/)
turu kucuk bir dagilimin uzerine kendiniz programlar ekliyerek guzel bir
kurum yapabilirsiniz. Ornegin oeone'i (http://www.oeone.com/) homebase
desktop'u u isinize yariyabilir
 (gerekli pek cok isi mozilla uzerinden yapmanizi sagliyor), fakat cpu dusuk
kalabilir.

Huso

Thu, Dec 12, 2002 at 12:27:33PM +0200 , Zeki Celikbas :