[Linux] Re: bana linux gönderiiiiiin !!!

From: Haci Huseyin Ekemen (h2e@bilmuh.ege.edu.tr)
Date: Wed 11 Dec 2002 - 17:50:10 EET

 Bence Rh8 bosver.Eger linux uzerinde adam gibi program yazamak istiyor
isen debian kullanmani tavsiye ediyorum.Internet ten ftp.linux.org.tr veya
ftp.ulak.net.tr adresinden indirebilirsin.(Her iki server oldukca
hizlidir).Debian orjinal olarak 7 cd dir.Internetten de cd satin
alabilirsin...Belki biliyorusundur apt-get ozelligi ile(bunula istedigin
debina packetini bagimlilik hatasi olmaksizin internetten
indirebilirsin)dertsizdir.(Rednat uzerinde gcc kuramaya calisirken
cektigim cileyi hatiladim)
=20
  Iyi calismalar...

h h 2222222 eeeeeee
h h 2 e
hhhhhhh 2222222 eeeeeee
h h 2 e
h h 2222222 eeeeeee

On Wed, 11 Dec 2002, Caner ERGUN wrote:

>=20
> Merhabalar... Tahmin etti=F0iniz gibi linux kullanmak i=E7in can at=FDyor=
um. Dergilerin verdikleri linux cd lerinden ( ki ya fazla eksik oluyorlar =
yada baz=FD programlar yanl=FD=FE konfigure edilmi=FE oluyor) art=FDk g=FD=
na geldi ve adam gibi bir da=F0=FDt=FDm edinmeye karar verdim. Red hat 8 'e=
 bakt=FDm 5 cd. Mandrake' ye bakt=FDm 3 cd.=20
>=20
> Dergilerin verdi=F0i linuxlarda ya kernel' in kaynak kodu yok, ya gcc do=
=F0ru d=FCzg=FCn =E7al=FD=FEm=FDyor yada bilmem ba=FEka bi=FEey eksik.=20
>=20
> Sizce hangi da=F0=FDt=FDm=FD se=E7meliyim ve daha da =F6nemlisi nas=FDl e=
dinece=F0im. E=F0er bir kopya g=F6nderebilecek bir arkada=FE varsa her t=FC=
rl=FC masraf=FD kar=FE=FDlar=FDm. ( cd ler, kargo vb.) =D6rne=F0in rh8'i =
=FD bana =E7ekip g=F6nderebilecek varm=FD ?=20