[Linux] bana linux gönderiiiiiin !!!

From: Caner ERGUN (ca_ergun@yahoo.com)
Date: Wed 11 Dec 2002 - 10:55:30 EET

Merhabalar... Tahmin ettiğiniz gibi linux kullanmak için can atıyorum. Dergilerin verdikleri linux cd lerinden ( ki ya fazla eksik oluyorlar yada bazı programlar yanlış konfigure edilmiş oluyor) artık gına geldi ve adam gibi bir dağıtım edinmeye karar verdim. Red hat 8 'e baktım 5 cd. Mandrake' ye baktım 3 cd.

Dergilerin verdiği linuxlarda ya kernel' in kaynak kodu yok, ya gcc doğru düzgün çalışmıyor yada bilmem başka bişey eksik.

Sizce hangi dağıtımı seçmeliyim ve daha da önemlisi nasıl edineceğim. Eğer bir kopya gönderebilecek bir arkadaş varsa her türlü masrafı karşılarım. ( cd ler, kargo vb.) Örneğin rh8'i ı bana çekip gönderebilecek varmı ?