[Linux] Re: Squid

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 09 Dec 2002 - 15:46:12 EET

Selam
Squidi --enable-linux-netfilter (kernel 2.4.X için) parametresi ile
derlediyseniz gerisi conf dosyasında yaptığınız ayarlardan sonra gerekli
iptables tanımlamasıyla 80 portuna giden istekleri 3128 e yönlendirmekten
ibarettir. Eğer bunlardan biri eksikse baştan ayarlayın eğer değilse neler
yaptığınızı bize anlatırsanız daha rahat yardımcı olabiliriz.
İyi çalışmalar.

> Merhaba
>
> Redhat 8 de transparent proxy kurmak istiyorum.squid zaten
kuruluydu.indirdigim belgelerden harfiyen tum configurasyonu yaptim.iptables
kismini yazdim.fakat client makinalar linux makinaya geldikleri zaman
istekleri bir turlu karsilanamiyor.browserdan site ismini yazip cagirdigim
zaman bir turlu baglanmiyor.sizce sebep ne olabilir.