[Linux] Squid

From: Senol Zafer ERDOGAN (senole@maltepe.edu.tr)
Date: Mon 09 Dec 2002 - 14:41:52 EET

Merhaba

Redhat 8 de transparent proxy kurmak istiyorum.squid zaten kuruluydu.indirdigim belgelerden harfiyen tum configurasyonu yaptim.iptables kismini yazdim.fakat client makinalar linux makinaya geldikleri zaman istekleri bir turlu karsilanamiyor.browserdan site ismini yazip cagirdigim zaman bir turlu baglanmiyor.sizce sebep ne olabilir.
saygilarimla.

Senol Zafer Erdogan