[Linux] Re: web uzerinde user acma

From: Umt (php@kakalak.org)
Date: Thu 05 Dec 2002 - 11:18:52 EET

Bu metodu ben kullaniyorum. Parolalari da crypt fonksiyonunu kullanarak elde
edip adduser komutuna -p parametresi ile veriyorum... Geceyarisi degil de
her saat basi calisacak sekilde konfigure ettim. Basit bir sekilde bir text
dosyasina yaziyorum. Daha sonra bir shell script ile bu dosya icinden
verileri aliyor, kontrol ediyor ve calistiriyorum. Ama shellde root
haklariyla calisacagi icin mumkunse aldiginiz datalari iyi kontrol edin,
araya | ya da ' gibi birden fazla komut calistirmaya izin verecek
directiveler olmasin...

saygilar, iyi bayramlar...