[Linux] konu disi (web kayit)

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Fri 30 Aug 2002 - 14:15:55 EEST

Selamlar
google da dmoz a sirketin sitesini kaydettim. bazi kelimeler ile arama yaptığımda dmoz dizinlerinden bir tanesinde kayitli oldugunu gorebiliyorum. sanki arama motoru bizim siteye hiç ugramamış gibi. sitemiz kablonet ustunde calisiyor ve zoneedit dns diye bir dns sunucunundan yonlendiriliyor. acaba sebebi bu olabilirmi. google nin arama motoru bizim siteye nasil ugrar. nasil kayit edebiliriz.
sevgiler