[Linux] nasm sorunu

From: Bora Tuncer (bora_tuncer2000@yahoo.com)
Date: Fri 30 Aug 2002 - 00:26:38 EEST

nasm'da bazı sorunlarım var

daha önce tasm kullanıyordum ve kodlarımın datalarımın
hangi segmentlerde olduğunu ayarlayabiliyordum ama
nasmda bunu yapamıyorum

nasm dataların veya kodların bulunduğu segment
numaralarını nasıl ayarlıyor ?

daha doğrusu aşağıdaki program tam olarak çalışmıyor
tahminim dataların içinde bulunduğu segment adresini
tam olarak bilemediğimden

aşağıdaki programda kodlar ve datalar hangi segment
adreslerinde ?

mov ax,6000h
mov ds,ax
jmp basla