[Linux] Re: qmail de tum lokal kullanıcalara mai l gonderme

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 17:59:40 EEST

acaba net ustunden degilde disk uzerindeki bir dosyayı qmail kullanicilarina
gondermek mumkun olurmu. az biraz sql biliyorum. vpopmailin kullandigi mysql
dosyasının ne oldugunu ogrenir ve tum kayitlari bir scriptle okutup sonra
onlara abc.txt diye bir dosyayi gönderme sansim olurmu. yani hic interneti
karistirmadan lokal ağı karıştırmadan.direk server diski üzerinden
sevgiler