[Linux] Re: qmail de tum lokal kullanıcalara mail go nderme

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 15:15:26 EEST

vpopmail olmasaydı pam kullanıcıları olsaydı
awk -F: '{ print $1"@hedehödö.com" }' < /etc/passwd > /etc/total.txt

daha sonra /etc/aliases dosyası içinde

total: :include:/etc/total.txt diye bir satır tanımlayın

/var/qmail/bin/newaliases

daha sonra bir editörde yazdığınız metni

cat filename | /var/qmail/bin/qmail-inject total@hedehödö.com

ama sendmail stilinde alias tanımı için galiba fastforward ve dot-forward
paketlerinden birisinin olması lazımdı,şimdi pek hatırlamıyorum hangisi

neyse belki biri sorar diye bunları yazdık,vpopmailde birkaç sql cümleciği
ile daha kolay galiba :)

Orhan Berent