[Linux] Re: network yazici

From: metin egemen turan (mturan@metu.edu.tr)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 13:52:45 EEST

Merhaba

> denedim fakat yazici icin bir ip girin diyor ben bu yazici icin
nasil bir ip
> tanimlayacagimi bilemiyorum.
>
> bulundugumuz network 192.168.0.1 clientler redhat tan dhcp ile ip
vs. leri
> aliyorlar

yazicini uzerinden ayar menulerinden gereken ayarlamayi
yapabilirsiniz. yaziciya 192.168.0.X seklinde bir IP tanimlayin
(subnet mask 255.255.255.0 olsun) ve bu IP adresini DHCP sunucuda
verilmeyecek adres olarak tanimlayin.

http://www.hp.com/cposupport/nonjsnav/prhome.html adresinden Laserjet
printers linkini takip edin ve 4/4m sayfasina girin. bir cok ilgi
yaninda yazicinizin MIO sundaki jetdirect yazilimini da
guncelleyebileceginiz bircok bilgi bulabilirsiniz. ben eklenen
ozellikler icin guncellemeyi oneririm.

kolay gelsin

Egemen Metin Turan