[Linux] RH7.3 de ethernet activition

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 12:15:16 EEST

Merhaba arkada?lar,
Benim sorunlar?m bitmicek gibi gozukuyor herneyse, Ben RedHat7.3 de Network
Configuration ? yani consolda "neat" ? çal??t?r?p ethernet kart? ayarlar?m?
yapmak istiyorum bende "netcfg" komutu çal??m?yor bu arada. neyse ethernet
kart? driverim var ama nas?l ve nereye yuklicegimi bilmiyorum. Ethernet
kart?m? goruyo neat da fakat activite diyince "Cannot activate device eth0"
diye bir hata veriyo. Ethernet kart?m? nas?l tan?t?cam? bi de cok oluyorum
biliyorum ama bu gun bilgisayar?m? açt???mda gözle görülür bi yava?lama
hissettim conqueror falan çok yava? aç?l?yodu. bunun nedeni bilgisayar?mda
gunluk tutulan loglar m?? eger bunlarsa nas?l silebilecegimi de
gosterirseniz sevinirim..

Simdiden Cok Tesekkur ederim!