[Linux] Re: bind dns sorunu

From: no code (kraftcode@hotmail.com)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 08:29:37 EEST

denenebilcek herseyi denedigimi dusunuyorum, saniyorum hatanin duzelmemeside
burdan kaynaklaniyor.yaptiklarimi yazayim eksik var derseniz onuda deniym..

tum dns dosyalarini yedeklemistim ordan geri dondum.

named.conf taki domain e ait file taniminin yapildigi satirlari sildim
restart ettim sonra yine satirlari yazip restart ettim birsey degismedi.
serial degerini degistirdim, yine hata ayni..

verebileceginiz fikirler icin simdiden tesekkurler