[Linux] postaci

From: Serhan Soyaslan (soyaslan@myrealbox.com)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 01:56:23 EEST

selamlar,
postaci sorunsuz kurdum, global.inc doyasındaki değişkenleri ayarladım ama
devamlı şifre hatasi aliyorum...
telnet ile 110 dan bağlnarak aynı kullanıcının pop3 hesabını
görebiliyorum...(postaci yi redhat 7.3 üüzerinde denedim.)

ayrica tecrübe olsun diye win98 makina apache+php + is-mail ile denedim.
burda da validat_login.php de takılıp kalıyor. ekrana hiç bişe
gelmiyyo(yanlış şifre olsa bile) doğru kullanıcı ve şifre ile mysql de
kullanıcı tablosunda değişikliği yapıyor.. (last login- pop3 count----vs)

iki denemem de başarısız oldu maalesef...

 aslinda postaciyi win-nt tabanlı +exchange server da olabilir mi onu merak
ediyorum.o yüzden win98 makinada denedim...

özel bir okul bu konuda yardım istedi benden. excahnge kurmayı planlıyor ve
linux e aşina değiller. o yüzden eğer linux kurduramazsam mecburen WIn NT+
IIS(web server) +excahnge(mail server) olacak. bunun üzerine php desteği
eklemeyi düşünüyorum..(IIS +php)

yada exchange server sadece öğretmenler için olacak, linux üzerindeki mail
server öğrenciler için olacak...o yüzden postaci yi denemek istiyorum...