[Linux] Ynt:linux ve programlama kursu

From: Hacer Alçı (haceralci@mynet.com)
Date: Fri 16 Aug 2002 - 10:28:13 EEST

selamlar,

istanbul icin konusuyorum.size onerebilecegim en iyi programlama merkezi C ve Sistem Programcilari Kursu.http://www.csystem.org/ adresinden ayrintili bilgiyi alabilirsin.ayrica bazi ozel bilgisayar kurslarininda programcilik dersleri verdigini biliyorum (bilge adam mesela).

universitelerde bildigim kadariyla kurs niteliginde degilde seminer niteliginde boyle aktiviteler oldugu.

umarim yardimci olabilmisimdir.

Kolay Gelsin...