[Linux] aggecidi ekleme

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Fri 16 Aug 2002 - 10:23:54 EEST

Merhaba arkadaslar
Redhat 7.3 yuklu sistemde webmin ile ve kendi grafik arabiriminden
2.ag gecidi eklemeya calisiyorum ama bir turlu yapamadim.
komut satirindan bu islemi nasil yapmam lazim
route komutuna baktim ama pek bir sey anlayamadim
ben 192.168.100.10 nolu ip yi 2. ag gecidi olarak tanimlamak istiyorum. Bir
tane mevcut.

Bu konuda yardimlarini bekliyorum.

Tesekkurler