[Linux] [afl-forum:1830] Java bilen programci araniyor... (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 13 Aug 2002 - 11:22:48 EEST

From: "Erhan Selkan" <Erhan@polaris.com.tr>
Date: Mon, 12 Aug 2002 16:16:32 +0300

Merhaba,

Enaz 12 ay surecek bir proje icin Java bilen (Visualage for Java tercih
sebebi..ama sart da degil..) programcilar ariyoruz. Yer
istanbul'da..calisma sartlari medeni...Ucretin de fena olmadigini
dusunuyorum...Proje oldukca buyuk o yuzden cok sayida programci
gerekiyor...

Bu ortamda bu is ilanini once bizim listeye atmak istedim..Cevrenizde
ilgilenecekler olursa lutfen benimle temasa gecsinler...

Detay bilgiler:

Tel: 0216-414 1199
Fax : 0216- 414 0304
Mail: erhan@polaris.com.tr