[Linux] Re: Red Hat ISO'ları

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Tue 13 Aug 2002 - 10:12:20 EEST

Merhaba ,,,

Benim verdiğim değerler ftp.linux.org.tr'den alınmıştı. Eğer yanlış hatırlamıyor isem Red Hat , 7.3 iso'larını sonradan değiştirdi. Yani ilk çıkan isolar ile şu an Red Hat'in sitesinde bulunan isolar aynı değil. (linux-xfs listesinde geçen bir tartışmadan hatırlıyorum bu konuyu.) Bu durumda ya sizin baktığınız yansıdaki ya da linux.org.tr'deki isolar eski isolar.

İyi Çalışmalar....