[Linux] Re: Linux makinadan win makina yazıcısın a nasıl yazdırılır.

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 12 Aug 2002 - 17:34:06 EEST

Daha öncede dediğimiz gibi win makinanın yazıcısını kullanmak için samba
kurup konfigurasyon yapmanız gerekmiyor. 7.3 kullandığınızıa göre
samba-client falan kurulu olmalı KDE veya GNOME de yazıcı tanıtma ayarlarını
kullanarak winows yazıcı olarak makinanın ip sini ve yazıcının tipni
belirterek kurabilirsin.