[Linux] Linux makinadan win makina yazıcısına nasıl ya zdırılır.

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Mon 12 Aug 2002 - 17:04:21 EEST

Selamlar.

Konudan da anlaşıldığı uzere ben linux kullanmak istiyorum ama benim linux makinama baglı yazıcı yor. komsunun yazicisina yazdirayim diyorum bi turlu beceremedim. bu durumda ne yapmalıyım. arkadasım da win98 kurulu. laser de yazici var. hp 1000w

samba ile epey ugrastigimi oncelikle belirteyim.

redhat 7.3 kullaniyorum.

sevgiler

feramus