[Linux] Re: Samba & XP

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 14:30:44 EEST

Ben kurduğum sambayı win98/WinNT/Win2k/WinXP hepsiyle hiçbir konfigurasyon
değişikliği yapmadan kullandım. Gerekli olan şey 98 lerde sadece etki
alanında açmanız gerekiyor diğerlerinde ise zaten tıkladığınızda login olmak
için kullanıcı ve şifre soruyor domain a girmenize gerek yok. Eğer diğer
işletim sistemlerinde çalışıyorsa XP ilede rahatlıkla çalışması lazım.
nitekim şu anda FTP serverimizin upload işlemlerini XP üzerinden samba ile
yapıyorum çokta iyi oluyor.