[Linux] Samba & XP

From: @linux.org.tr
Date: Thu 08 Aug 2002 - 14:41:00 EEST

Selamlar,,

zaten butun w2k'lar domain'e login oluyorlar. XP'ninde olmasi gerekiyor=
.
Hatta xp domain login isleminde welcome domain diyor. ama ctrl+alt+del
olayinda domain adi yok sunucu kapali falan
tarzinda bir hata veriyor. bunu w2k lar yapmiyor. Domain'e login edilme=
zorunda yani. Gecenlerde gene mail atmistim listeye. 250 gb lik bir w2k=

domain controlleri nasil samba yabarim. deneyen
varmi diye.1 kisi cevap vermisti oda hic ugrasma risk alma demisti. Ney=
se
walla t=FDk=FDr t=FDk=FDr calisiyor simdi makina. ACL bile calisiyor ex=
t3
uzerinde.. velasil tek problem kaldi oda xp nin domain'e login olmamasi=
.
yoksa share'lari falan gorebiliyorum xp uzerinden.. Bos bir zamanimda=

samba kurulumuyla ilgili geniz bir how-to yazacagim. Inanin cok tecrube=
oldu o makinayi ayaga kaldirina kadar.... Sonrada herkesin kafasinin et=
ini
yiyecegim makinalarinizi samba yapin die:)

Iyi calismalar..

EGemen,,,=