[Linux] Re: system temp

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Tue 06 Aug 2002 - 12:20:48 EEST

On Tue, 2002-08-06 at 12:03, serdar wrote:

> Dun listede sistemin isisinin okunmasiyla ilgili bir konu gecmisti.
> Denemek icin kernel'e (2.4.18) Charecter Devices -> I2C support -> I2C
> /proc interface secenegini kernel'e dahil ettim. Yeni kernel'e actiktan
> sonra yalnizca
> /proc/sys/dev/sensors/chips dosyasi olustu. Bu dosyadan bilginmin nasil
> okunacagi hakkinda yardimci olabilirmisiniz?

Valla cok uzun bir hikaye ama once lm-sensors paketini indirip onun
uzeriden kuruluma gecebilirsiniz. Kernel da gerekli ayarlari yaptiktan
bu paket icinden cikan yardimci prg. yardimiyla ve dokumantasyon ile bu
isi yapabilirsiniz.

Bence en iyi noktalardan biri bu.

http://www2.lm-sensors.nu/~lm78/cvs/lm_sensors2/QUICKSTART

Umarim yardimci olur.