[Linux] Re: system temp

From: M. Umut Karabudak (umut@hiperaktif.com)
Date: Tue 06 Aug 2002 - 12:20:25 EEST

On Tue, 2002-08-06 at 12:03, serdar wrote:

> Dun listede sistemin isisinin okunmasiyla ilgili bir konu gecmisti.
> Denemek icin kernel'e (2.4.18) Charecter Devices -> I2C support -> I2C
> /proc interface secenegini kernel'e dahil ettim. Yeni kernel'e actiktan
> sonra yalnizca
> /proc/sys/dev/sensors/chips dosyasi olustu. Bu dosyadan bilginmin nasil
> okunacagi hakkinda yardimci olabilirmisiniz?
>
> Saygilarimla ...

Selam
http://www2.lm-sensors.nu/~lm78/docs.htm adresinde oldukca fazla bilgi
bulabilirsiniz. Genel olarak yanlis hatirlamiyorsam install-sensor adli
bir script calistirip anakartinizin chip'ini bulup gerekli modulu
eklemeniz gerekiyor. Sonra cat /proc/sensors gibi bir dosyadan
okuyabiliyorsunuz.

--
Iyi Calismalar
M. Umut Karabudak