[Linux] Re: Linux altinda ortam sicaklik degerini olcebilecegim bir cihaz

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Mon 05 Aug 2002 - 17:37:42 EEST

Muhammed Soyer wrote:
> Merhaba,
> Sistem odalarindaki sicaklik degisimlerini kontrol altinda =
> tutabilmek icin bir calisma yapmak istiyoruz ..
> Deger belli bir seviyeyi gecince sistem SMS gonderecek vs ..
> Linux altinda seri porttan calisan bir cihaz onerebilir msiiniz ?
> Yada bu konuda isimize gorecek bir devre vs ?

Merhaba,

Cok enteresan yahu bu gunlerde ben de bu konuya bakiyordum. Bunu SMS
uzerinden yapmak biraz tuzlu oluyor. Seri porttan calisan bir FCT cihazi
vs gerekiyor. Ancak, cesitli PIC lerle ve DS1621 gibi bir digital
termostat ile tasarlanmis bir cihaz ile SMS gondermeden normal telefon
hatti uzerinden sesli mesaj gonderimi yapabililmek mumkun. En azindan
ben boyle bir sey tasarliyorum.

Saygilarimla,
Ilker G.