[Linux] Re: Qmail Geli ştirme

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Mon 05 Aug 2002 - 02:06:25 EEST

Selamlar,

Sun, Aug 04, 2002 at 09:21:14PM +0300 , Enver ALTIN :

> Qmail, sendmail, postfix, exim gibi diger yazilimlar genel adlariyla MTA
> (Mail Transfer Agent, Posta sunuculari arasinda veri transferi yazilimi)
> olarak bilinirler. Unix, moduler bir isletim sistemidir ve geleneksel
> bir felsefeye sahiptir: bir program, *sadece* bir tek islevi, bir tek
> amac icin, en iyi sekilde yerine getirir. Bu nedenle Unix'de yazilimlar
> kucuktur, hizlidir, guvenilirdir vs.
>
> Qmail de boyle. O sadece bir SMTP sunucu. Baska bir is yapmasi
> beklenemez.

> Yanlis yere, yanlis ozellikleri eklemeye calisiyorsunuz. Outlook
> [...]

Enver gerekli aciklamayi yapmis gerci. Bir ekleme de ben yapayim belki
arastirmanizda yardimci olur. Eger istemcileriniz de Linux olacak ise.
Kmail, KOrganizer ile birlikte benzer bir isleve sahip olabiliyordu
yanilmiyorsam. Hem oyle Exchange felan da istemezler :).

iyi calismalar,

--
Baris Metin
GELECEK A.S.