[Linux] Re: Redhat7.2 ve XP

From: Cem Kanioz (cem@cemk.net)
Date: Mon 08 Apr 2002 - 10:00:47 EEST

Merhabalar bu sorun ile bende karsilasmistim sadece ftp kurulum
yapabiliyordum
yuksek ihtimalle redhat cd sinde sorun var baska bir cd bulma imkaniniz var
ise baska bir cd ile denemenizi tavsiye ediyorum (kopyasi veya sizin
kopyasini aldiginiz degil ama) eger gene tekrar ederse ramlerden
suphelenmelisiniz gibi geliyor bana

kolay gelsin

Cem Kanioz