[Linux] Re: Redhat7.2 ve XP

From: Cem Kanioz (cem@cemk.net)
Date: Mon 08 Apr 2002 - 15:12:48 EEST

donanımda sorun yok cd dede sorun yok diyorsunuzda o zaman kuruluyoda
haberinizmi olmuyo demekki birinden birinde bir sorun var bence siz baska
bir cd ile tekrar deneyin derim.... itu maslak isletme fakultesinde sali
persembe aksamlari kardesim yuksek lisans dersleri almakta sizede uygun
olabilirse calisan cd leri gondereyeim isterseniz?

Saygilar

Cem