[Linux] Re: vpopmail kullanıcı dizinleri

From: Ozgur Ozaslan (ozaslan@itu.edu.tr)
Date: Thu 04 Apr 2002 - 10:50:12 EEST

Merhabalar,
Bende domain.com altında bazı kullanıcı dizinlerinden başka diğer
kullanıcıların olduğu 1, 2, 3 gibi dizinler var. Bu klasörlerin içinde diğer
kullanıcı dizinleri mevcut. Sistem normal çalışıyor ama qmailadmin ile açıp
sonra makinada /home/vpopmail/domains/mydomain.com ' a baktığımda biraz
şaşırdım. Ben de bu domain'e ait tüm kullanıcıların bu dizinde olacağını
düşünüyordum. Başka birşey sorayım bu arada bir kullanıcı için alias
tanımladım ama qmailadmin'de aliaslar menüden gözükmüyor. Makinada hangi
dosyadan bu aliası iptal ederim. Bir de ezmlm 'de mail listesine üyelik ve
çıkmak için gerekli bilgileri her postada gitmesi için hangi dosyaya girmem
gerekiyor. Teşekkürler...

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
Sistem Yöneticisi
İTÜ İnşaat Fakültesi Bilgi İşlem Merkezi
Tel: +90 - 212 - 285 3763 / 3
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr
ozaslan@itu.edu.tr