[Linux] Re: vpopmail kullan ıcı dizinleri

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Wed 03 Apr 2002 - 18:58:38 EEST

Wed, Apr 03, 2002 at 04:32:16PM +0300 , Ozgur Ozaslan yazmış:
> Merhabalar,
> RedHAT 7.2 sistem ?zerine kurulu qmail+vpopmail+qmailadmin sistemde vpopmail domains alt?nda ve benim a?t???m bir domainde baz? kullan?c?lar 0 1 2 dizye dizinler alt?nda a??lm??. Kullan?c?lar? qmailadmin ile a?t?m. Neden b?yle alt klas?rlere atm?? olabilir? Nomal mi? Te?ekk?rler...

Selamlar,

Normal olarak /vpopmail-home-dir/domains/mydomain.com altında her
kullanıcı için bir dizin oluşturulur. Bu kullanıcı dizininde de bir
Maildir oluşturulur.

Bir örnek :
root:/home/vpopmail/domains/deneme2.com# ls -l
total 6
drwx------ 3 vpopmail vchkpw 1024 Feb 16 2001 postmaster/
drwx------ 3 vpopmail vchkpw 1024 Apr 3 07:56 testuser/
-rw------- 1 vpopmail vchkpw 182 Apr 3 07:56 vpasswd
-rw------- 1 vpopmail vchkpw 2274 Apr 3 07:56 vpasswd.cdb
root:/home/vpopmail/domains/deneme2.com# ls -l testuser/Maildir/
total 3
drwx------ 2 vpopmail vchkpw 1024 Apr 3 07:56 cur/
drwx------ 2 vpopmail vchkpw 1024 Apr 3 07:56 new/
drwx------ 2 vpopmail vchkpw 1024 Apr 3 07:56 tmp/