[Linux] Re: PHP & MYSQL

From: Arman Aksoy (linuxaxoy@yahoo.com)
Date: Tue 02 Apr 2002 - 16:19:14 EEST

Mrblar
sanirim sorun acilista baslayan sql la ilgili. root olarak
$ ntsysv
komutuyla acilista baslatilacak daemonlari(servisleri) ayarlayabilme sansin
var.Buradan (eger gerek duymuyorsan) postgresql servisini kapatip, mysql deyi
acarsan sanirim sorunun halledilmis olur.

02 Nis Sal 2002 08:42 tarihinde şunları yazmıştınız: