[Linux] PHP & MYSQL

From: Mehmet Ali GOKBAS (ali@tamek.com.tr)
Date: Tue 02 Apr 2002 - 08:42:08 EEST

merhaba,

Redhat 7.2 Server kurulumunda sunucu secenegi secilerek kurulum yapildi. kurlum bittikten sonra mysql i de yükledim ve

<?
phpinfo()
?>

seklinde info.php adinda bir dosyaya kayit yaparak php nin infosuna baktigimda mysql yerine postgresql oldugunu gordum. php için mysql destegini nasil ayarlayabilirim? php.ini diye bir dosya var bu dosyadanmi yapilacak bu islemeler. ayrica php de yeni cikan bug yuzunden yeni surumu yuklemek istiyorum bunun için ne yapabilirim...

Saygilarimla,

Mehmet Ali GOKBAS