[Linux-programlama] Sohbet: Ubuntu Cloud

---------

[Linux-programlama] Sohbet: Ubuntu Cloud

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Fri, 22 May 2009 11:26:19 +0300

Merhaba arkadaÅŸlar,

Amazonun Cloud Computing hizmetlerini duymuş, bazı özelliklerini anlamıştık.
Ubuntu son sürümü (9.04 Sunucu versiyonu) ile cloud kelimesi geçen birkaç
hizmeti duyurdu ve bunun admin paneli, soap desteği gibi özelliklerinden
bahsetti. konuyla ilgili bir tartışma açmak istedim, Türkiyede yeri,
kullanım amaçları ve başarı hikayelerini duymak istedim.

Kolay gelsin.

Not: biraz daha ileri düzey konu olduğunu düşündüğüm içim #sohbet listesine
değil buraya konuyu açtım.

--
Elvin Åžiriyev
http://elvin.siriyev.net