[Linux-programlama] Re: otomatik konut gonderebilme

---------

[Linux-programlama] Re: otomatik konut gonderebilme

From: Penguin <penguin_at_club3e.org>
Date: Sat, 16 May 2009 20:54:42 +0300

Merhaba,

Bağlantıyı başlatacağınız bilgisayarda da linux koşuyorsa eğer shell
script ya da php script kullanabilirsiniz. Tabi önce ssh bağlantıyı
sağlamanız gerekir.

http://bash.cyberciti.biz/security/expect-ssh-login-script/
http://kevin.vanzonneveld.net/techblog/article/make_ssh_connections_with_php/

Ben php'ye daha yakın olduğum için ikinci linkten faydalanırdım. ssh
bağlantıyı yapıp geri dönen değeri istediğiniz gibi yorumlayıp bir txt
dosyasına ya da veritabanına yazabilirsiniz ya da e-postayla
gönderebilirsiniz. Hazırladığınız scripti eğer crona eklerseniz bu işi
belirli periyotlarla sizin için otomatik olarak yapabilir.

Kolay gelsin.

Cihat YILDIZ yazmış: