[Linux-programlama] Re: off-topic: TTNet Sınırsız Internette sınır mı?

---------

[Linux-programlama] Re: off-topic: TTNet Sınırsız Internette sınır mı?

From: Mehmet Salih YILDIRIM <linux_at_isadamlari.org>
Date: Wed, 13 May 2009 16:55:41 +0200

Sınırsız 1mbit internet kullanıp da aylık 15gb'dan fazla download
yapmayanlar için iyi bişey. Hatta 20Gb falan download yapanlar için de
iyi sayılır. Ancak ben sürekli download yaparım diyenlerdenseniz kötü
oluyor. Tabii sürekli download yapan kişilerin 8mbit sınırsız tarifeye
geçmeme gibi bir şansları da bulunmakta.