[Linux-programlama] Re: off-topic: TTNet Sýnýrsýz Internette sýnýr mý?

---------

[Linux-programlama] Re: off-topic: TTNet Sýnýrsýz Internette sýnýr mý?

From: Yuce Tekol <yucetekol_at_gmail.com>
Date: Wed, 13 May 2009 17:56:20 +0300

Merhaba,

http://www.ttnet.com.tr/evde_3

adresinde su bilgi var:

8 Mbps'e kadar ADSL paketlerinde, hattýn desteklediði hýz ile baðlantýlý
olarak 8 Mbps'e kadar hýz saðlanmaktadýr. Tüm "8 Mbps'e kadar ADSL
paketleri" için aylýk 15 GB adil kullaným uygulanacaktýr. Aylýk download
miktarý 15 GB'ý aþmasý durumunda, ay sonuna kadar download hýzý en fazla
512 Kbps olarak uygulanacaktýr.

Umit Unal Beyin yorumu dogru, sinirsiz baglanti 15 GB'tan sonra ayin
sonuna kadar 8MB yerine 512KB hizinda olacak.

Yuce Tekol