[Linux-programlama] Re: C Çalıştırırken Değer Atamak

---------

[Linux-programlama] Re: C Çalıştırırken Değer Atamak

From: Erdem ARTAN <badibere_at_gmail.com>
Date: Thu, 7 May 2009 08:48:33 +0300

Sabah sabah aklıma gelmişken yazayım dedim. Python'da optparse diye bir
kütüphane var ki sizin işinizi bayağı kolaylaştırır nitelikte. optparse'nin
C dilindeki karşılığını anlatan bir belge buldum. Buyurun buradan
www.orangeclawhammer.net/*optparse*/*optparse*.pdf

Saygılarımla..

Erdem Artan
Pardus-Linux.org