[Linux-programlama] Re: On the fly Zip yapma

---------

[Linux-programlama] Re: On the fly Zip yapma

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Fri, 5 Jun 2009 11:32:55 +0300

merhaba,

daha önce belirttiðin iþlemi yapmýþtým.
kullanýcý bir csv dosya upload ediyor, içindeki verileri ayrýþtýrýyor
ve birkaç dosya halinde zip ile birleþtirerek download ettiren basit
bir script yazmýþtým ancak çoðu dosyam gibi onuda arayýnca bulamadým
:)

upload dýþýnda disk kullanýmý olmadan, ob_handler mekanizmasý ile
çözmüþtüm. php'nin fopen gibi fonksiyonlarla kullanacaðýn stream
kanallarý var. bu ikisini araþtýrýrsan "on the fly" olarak
yapabilirsin.

þimdi þöyle bir baktým ama bulamadým, birkaç yýl olunca da nasýl
yaptýðýmdan baþka biþi kalmadý aklýmda.

kolay gelsin.

05 Haziran 2009 Cuma 10:25 tarihinde, Nuri Akman
<nuri.akman_at_hazine.gov.tr> adlý kullanýcý þunu yazmýþ: